آشنایی با شرکت سازنده Lego Batman 3

۳ بازديد
سازنده بازی Lego Batman 3، Traveller's Tales در سال 1989 توسط دو نفر به نام های John Burbint و Johnny Smith تاسیس شد و به عنوان یک شرکت معتبر بازی های ویدیویی وارد این عرصه شد.

این شرکت بازی سازی با ورود به این صنعت در سال 2005 توانست نام خود را با طراحی و تولید LEGO Star Wars: The Video Game به عنوان یکی از اولین بازی های لگو ماندگار کند.

در حال حاضر دفتر مرکزی Traveller's Tales در انگلستان است و متعلق به برادران وارنر است. سرگرمی های تعاملی به فعالیت خود ادامه می دهد. این شرکت بیش از 80 عنوان بازی در زمینه های مختلف تولید و روانه بازار کرده است.

بازی‌های محبوب Traveller's Tales عبارتند از LEGO Marvel Super Heroes، LEGO Jurassic World، LEGO Harry Potter Collection و البته اکانت LEGO Batman 3. این بازی ها به عنوان یکی از مهم ترین و محبوب ترین بازی های دنیا شناخته می شوند و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

بنابراین اگر به سری بازی های لگو علاقه مند هستید، توصیه می کنیم همانطور که با خرید اکانت Mirage به تمامی امکانات بازی دسترسی پیدا می کنید، از فرصت خرید اکانت لگو بتمن 3 ps4 و اکانت لگو بتمن 3 ps5 استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.