بررسی خرید اکانت کرش Bandicoot 4

۳ بازديد
اکانت Crash Bandicoot 4 به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های کنسول PS4 و PS5 با رویداد جدیدی روبرو شد. هم اکنون می توانید این بازی فوق العاده را با تقسیم آن به سه ظرفیت مختلف به راحتی و با اعتبار بالا از سایت های معتبر خریداری کنید.

اما برای خرید اکانت Crash Bandicoot 4 باید با این بازی آشنا شده و به بهترین سایت در این زمینه دسترسی داشته باشید. در زیر اطلاعات لازم برای این کار را ارائه می دهیم.

 

دانش حساب کاربری Crash Bandicoot 4

وقتی به خرید اکانت کرش باندیکوت 4 برای ps4 و خرید اکانت crash bandicoot 4 برای ps5 به عنوان اکانت گرفته شده 7 اشاره می شود، خاطرات زیادی در ذهن ما باقی می ماند. این بازی یکی از باسابقه ترین آثار دنیای بازی است و در سال 1996 توسط دو مهندس خلاق ساخته شده است. در ابتدا شرکت سونی قصد داشت این بازی و شخصیت اصلی آن را به عنوان نماد برند کامپیوتری خود معرفی کند اما این طرح همچنان در مراحل اولیه به نتیجه مطلوب نرسید.

نسخه‌های قبلی این بازی به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اخیر شناخته می‌شوند، به طوری که بسیاری از آن‌ها در صدر جدول فروش قرار گرفتند و رکوردهای فروش جدیدی را ثبت کردند. در مورد خود بازی هم باید بگوییم که داستان آن در جزایر خیالی به نام وومپا می گذرد. در این نسخه یکی از دشمنان گذشته کرش بازگشته و قصد دارد قهرمان محبوب بازی را نابود کند. اما کراش با مهارت ها و تجهیزات جدید آماده مبارزه با این دشمن است.

یکی از ویژگی های جالب این نسخه این است که بازیکن می تواند در مواجهه با خطرات کنترل زمان را در دست بگیرد و با کاهش سرعت بازی، با اطمینان بیشتری از موانع عبور کند. این نسخه که در سال 2020 منتشر شده است شامل 100 مرحله هیجان انگیز است و بازیکن می تواند با انجام این مراحل به مراحل سخت تری برسد. به طور کلی می توان این نسخه از بازی را جذاب ترین و بهترین نسخه از سری کرش بندیکوت دانست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.